31. januarja 2018 bo v Ljubljani posvet o lahkem branju z naslovom Lahko je brati.
Vsi podatki o posvetu so v vabilu in urniku.
Oba sta pripeta temu sporočilu.
Na posvet se prijavite z elektronsko prijavnico.
Kliknite tu: PRIJAVNICA
Za vsakega udeleženca izpolnite svojo prijavnico.
Mesta za udeležence so omejena.
To pomeni, da je dobro, da se hitro prijavite.
Na posvet lahko prinesete vaše knjige in druge izdelke v povezavi z lahkim branjem.
Lahko boste povedali vaše izkušnje.
Veselimo se srečanja z vami!
Prijazen pozdrav,
Zavod Risa s partnerji

URNIK http://www.zveza-sozitje.si/media/uploads/files/URNIK Posveta o lahkem branju 2018(1).pdf
VABILO www.zveza-sozitje.si/media/uploads/files/Vabilo za prijavo.pdf
© Zveza Sožitje - zveza društev za pomoč osebam z motnjami v duševnem razvoju Slovenije
Pridržujemo si pravico do sprememb danih informacij!